СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТА УСПІШНА ПРАКТИКА ОЦІНКИ

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТА УСПІШНА ПРАКТИКА ОЦІНКИ

 Поняття якості в аудиторській діяльності

Якість послуг в загальному розумінні цього поняття – це відповідність наданих послуг очікуванням споживачів або встановленим стандартам[1]. Критерій оцінки якості наданої послуги для споживача – ступінь задоволення його потреб, тобто відповідність отриманого очікуваному.

Для ефективного забезпечення якості аудиторських послуг, що надаються аудиторськими фірмами, актуальною проблемою є управління оцінкою та контролем їх якості, в якому ключову роль відіграє не лише фіксація невідповідності якості послуг стандартам чи очікуванням клієнтів, але й виявлення внутрішніх причин, що обумовили дану невідповідність, формування способів підвищення якості послуг до необхідного рівня та контроль утримання даного рівня.

Подробнее...

У Вас виникло питання?

Please, enter your name
Please, enter your phone number
Please, enter your e-mail address Mail address is not not valid
Please, enter your message